Крюківський вагонобудівний завод буде оскаржувати рішення тендерного комітету, який обрав постачальником 40 вагонів метро для метрополітену Харкова китайську компанію CRRC Тапдѕһап.
Про це повідомили в прес-службі КВБЗ.
На підприємстві зазначили, що CRRC перемогла на торгах з різницею в ціні, яка склала менше 1%.
"Пропозиція КВБЗ - 44 998 624,00 євро, пропозиція - 43 956 934,60 євро, обидві цифри без ПДВ. Різниця - 1 041 689, 40 євро", - поінформували на Крюківському вагонзаводі.
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Наприклад, заявки на участь у тендері подали: український виробник - ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ)» і китайська компанія CRRC.
Трохи інформації про учасників:
український – це той самий КВБЗ, де створена галузь вітчизняного метровагонобудування;
- той самий, який поставив для Київського метрополітену 6 п'ятивагонних поїздів (30 вагонів), для Харківського – один поїзд з асинхронним тяговим приводом;
- який здійснив міжнародний україно-японський проект з глибокої модернізації 135 вагонів Київського метрополітену за японські гроші – «зелені інвестиції»
"Джерело фінансування - кредитні кошти Європейського інвестиційного банку (ЄІБ). Але при закупівлі по імпорту Харкову доведеться заплатити додатково понад 25% від цієї суми податків і зборів (ПДВ, розмитнення) з харківського міського бюджету", - прокоментували на КВБЗ. На заводі заявляють, що здивовані рішенням тендерного комітету, оскільки у період економічної кризи доцільно було б розміщувати замовлення у вітчизняних підприємств. До того ж, як зазначили на Крюківському вагонзаводі, "правилами ЄІБ передбачено, що позичальники можуть надавати 15% преференції для місцевого постачальника товарів. Тобто для продукту, виробленого в країні-покупцеві. Для національного виробника, який забезпечує мінімум 30% локалізації".
КВБЗ направив скаргу в тендерний комітет з пропозицією переглянути його рішення. А також скаргу в штаб-квартиру Європейського інвестиційного банку, тому що саме за позикові гроші фінансується проект. А європейці радять віддавати перевагу вітчизняному виробнику і навіть давати фору 15%.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше В Дніпрі поставили хрест на будівництві метро - Філатов перевів стрілки на Зеленського
Як повідомляє портал «Знай.ua» Спливли "підводні камені" обіцяних Кличко станцій метро: передвиборчий "піар-хід" обійшовся в мільярди
Також «Знай.ua» писав, що В метро Харкова оселилося "воно", поки городяни були на карантині