У Харкові банкомат ПриватБанку не видав гроші клієнту. Про це стало відомо з відкликання на сайті Мінфіну.

Чоловік повідомив, що знімав кошти в банкоматі ПриватБанку в місті Харків по вулиці Полтавський шлях, 155. Однак в банкоматі стався збій в результаті якого кошти з рахунку були списані, але не видані клієнту.

"Банкомат гроші не видав, але з рахунку списав (дякую хоч карту повернув)." - зазначено у відгуку.

Після цього чоловік зателефонував на гарячу лінію ПриватБанку і пояснив ситуацію. Оператор відповіла, що гроші будуть повернуті протягом доби.

На наступний день чоловік передзвонив з метою дізнатися ситуацію з даного питання, після чого йому сказали, що повернення грошей відбудеться в термін від 1 до 14 днів, після інкасації банкомату.

Популярні новини зараз

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Чоловік висловив невдоволення даною ситуацією, оскільки знімав кошти на покупку подарунка на день народження дитини і не може стільки чекати.

"Гроші мені потрібні були терміново, днями у дитини день Народження і вони призначалися на покупку подарунка. Які 14 днів? Дорога ложка до обіду. Мало того, що я не можу зняти свої ж гроші, (які я як клієнт вам довірив) так ще зобов'язаний чекати якісь 14 днів з вашої вини. Яка хвора голова придумала даний регламент (вони явно не думали про своїх клієнтів)" - обурився чоловік.

Після цього він додав, що в день написання відгуку проходив повз даного банкомату і перевірив його на працездатність — банкомат був повністю справний. У зв'язку з цим він зробив висновок, що інкасація вже пройшла, але кошти йому так і не повернули.

В кінці відкликання чоловік підкреслив, що більше не збирається мати справ з ПриватБанком і буде подавати судовий позов, якщо гроші не будуть повернуті.

Відгук клієнта ПриватБанку: minfin.com.ua
відгук клієнта Приватбанку: minfin.com.ua

Представник ПриватБанку відповів на відгук чоловіка, що його заявка на повернення коштів оброблена, а також отримано звіт про підтвердження збою в банкоматі. У зв'язку з цим чоловікові пообіцяли повернути кошти, проте конкретних термінів не було вказано.

Відповідь ПриватБанку: minfin.com.ua
відповідь ПриватБанку: minfin.com.ua

Нагадаємо, що Ощадбанк, Приватбанк, Монобанк ускладнили систему переказів: що зміниться

Як повідомляв портал "Знай.uа", клієнт Приватбанку поскаржився на якість послуг закордоном: "Без роумінгу це неможливо"

Також, "Знай.uа" писав, що "Ощадбанк" знайшов спосіб закликати Maneskin в Україну: "Нас*ати вам, якщо людина переїхала"