Деякі клієнти банків стикаються з проблемами під час оформлення карток для отримання виплат.
Наприклад, Харківське відділення Ощадбанку вимагає 100 гривень за видачу фізичної картки "Національний кешбек". Це викликало обурення, адже для певних категорій громадян, як-от людей віком від 65 років або осіб із інвалідністю, оформлення має бути безкоштовним.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube

У таких випадках кол-центр банку радить звертатися до керівника відділення або телефонувати на гарячу лінію за номером 0 (800) 210-800. Окремо виникають труднощі у випадках, коли клієнт не може особисто відвідати банк.
Наприклад, один харків'янин спробував оформити картку "Національний кешбек" для своєї матері, яка не може прийти у відділення через стан здоров’я.
Навіть маючи нотаріально завірене доручення, банк відмовив йому в оформленні картки. Мати також не мала можливості подати заявку через мобільні додатки.

Ощадбанк, скріншот: YouTube

Для таких ситуацій ПриватБанк пропонує рішення: клієнти банку можуть замовити фізичну картку телефоном, якщо вони не можуть особисто з’явитися у відділення.
Це спрощує доступ до фінансових послуг для людей із обмеженими можливостями чи складними життєвими обставинами.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" обмежує пенсіонерам доступ до власних коштів

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що українцям "обнулять" пенсійні картки: чиї гроші повернуться до ПФУ

Вам буде цікаво дізнатися клієнти "Ощадбанку" скаржаться на блокування карт: що насправді відбувається

Популярні новини зараз

"Київстар", Vodafone та lifecell: на скільки зростуть тарифи у листопаді

Кого ТЦК мобілізують у листопаді: темпи наберуть обертів

ПФУ змінив правила ідентифікації: що потрібно знати пенсіонерам

"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань

Показати ще