У Харкові активно починають впроваджувати єдиний проїзний на всі види громадського електротранспорту. Але такі нововведення викликали купу питань у пенсіонерів і пільговиків.
Про це повідомляє "Місто Х".
У Харкові впроваджують E-ticket, протягом двох попередніх років городян поступово привчали до нововведення. Вже починаючи з 1 березня 2020 року метрополітен, трамваї і тролейбуси повністю перейдуть на оплату контактною картою.
Такі нововведення викликали масу питань у пільговиків. Адже незрозуміло що робити, якщо кількість пільгових поїздок закінчилося, а до кінця місяця ще далеко. Заступник міського голови Світлана Горбунова-Рубан розповіла, як діяти в такій ситуації.
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
"З березня ми переходимо на безкоштовні поїздки тільки при наявності E-ticket. Зараз люди кинулися в районні управління праці та соцзахисту і, щоб розвантажити чергу, ми прийняли рішення рознести якусь кількість карток, які залишилися для вручення людям, по домівках", - розповіла Світлана Олександрівна.
При наявності E-ticket у пільговиків є 50 безкоштовних поїздок у метрополітені і ще 50 - в трамваї та тролейбусі. Якщо ж кількість цих поїздок вичерпається, то пенсіонери повинні самостійно поповнити пільгову картку і оплачувати проїзд вже по повній вартості.
"Пенсіонер активний, якщо він працює. Значить, він не тільки одержує пенсію і зможе оплатити той проїзд, який буде перевищувати кількість безкоштовних поїздок", - зазначила Горбунова-Рубан.
Варто відзначити, що пільговики з інших населених пунктів право безкоштовного проїзду по Харкову з 1 березня втратять. Вже з березня будь-яке посвідчення буде недійсне, і всім пільговим категоріям доведеться повністю оплачувати проїзд. Харків'янам проїзд по E-ticket буде оплачено з міського бюджету. Але мерії інших міст можуть закупити у Харкова такі картки і вручити своїм жителям.
Нагадаємо, раніше різке підвищення тарифів за проїзд пересадить городян на велосипеди.
Також Знай.uа писав, що у Сумах маршрутки почали вбивати пенсіонерів.
Портал Знай.uа повідомляв, що у Києві - ПП з громадським транспортом, - перші подробиці.